Πληροφορίες για την Παράσταση.
  • ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
  • Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
  • ΠΡΑΞΕΙΣ
  • ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ
  • ΚΡΙΤΙΚΕΣ

ALEGRIA

Μια συναρπαστική, μοναδική εμπειρία,
που θα αιχμαλωτίσει τους θεατές κάθε ηλικίας

Μεγαλειώδη, επιβλητικά σκηνικά μνημειακών διαστάσεων, που παραπέμπουν σε ισχυρούς θεσμούς, φτιαγμένα περίτεχνα ώστε να υποστηρίζουν δυναμικά την παράσταση. Από κάτω, μια τεράστια σκηνή με κρυφούς μηχανισμούς που εμφανίζουν ως δια μαγείας τα λειτουργικά τους κομμάτια. Και ψηλά, πολλά μέτρα πάνω απ' το έδαφος, η άλλη, η εναέρια σκηνή, ένα βάθρο όπου υμνείται η καλαισθησία και η δεξιοτεχνία, αποθεώνεται η δύναμη και η τόλμη και βρίσκει επιτέλους τεκμηρίωση η κατάρριψη κάθε φυσικού νόμου.

Μαζί τους, περισσότερα από 400 πανέμορφα, πολύχρωμα κουστούμια, κεντημένα στο χέρι με πετράδια, πούλιες, δαντέλες, και άλλα χειροποίητα αξεσουάρ (καπέλα, περούκες, παπούτσια). Όλα, από κοινού με τους εκπληκτικούς φωτισμούς, τα οπτικά εφέ, τις απίστευτες ερμηνείες και την πρωτότυπη ζωντανή μουσική, συνθέτουν ένα άκρως εντυπωσιακό και ονειρικό περιβάλλον, που μέσα του γεννιέται, αναπτύσσεται, ανασαίνει και κινείται ο μαγικός κόσμος του Cirque du Soleil – του «μεγαλύτερου θεάματος στον κόσμο», με τους 5.000 εργαζομένους από 50 χώρες και 25 γλώσσες, με τους 1.300 καλλιτέχνες και τα 100.000.000 θεατές σε 300 πόλεις, 40 χώρες και 6 ηπείρους· του Cirque du Soleil, που με αποστολή του «να κινητοποιήσει τη φαντασία, να διεγείρει τις αισθήσεις και ν' αφυπνίσει τα συναισθήματα των ανθρώπων» με θεάματα που «πλέκουν το εγκώμιο της ανθρωπότητας και των επιτευγμάτων της», κατέκτησε τις καρδιές του παγκόσμιου κοινού, ξεπέρασε και την πιο υπερθετική κριτική, σάρωσε τα σημαντικότερα διεθνή βραβεία και συνεχίζει να κλέβει παντού την παράσταση, όπως έγινε και στην πρόσφατη απονομή των Όσκαρ του 2012!

Ο περίφημος «μαγικός κόσμος του» είναι απλά το σταυροδρόμι όπου συναντιέται η μαγεία του τσίρκου με την ποίηση του θεάτρου, προσκαλώντας όμως σ’ αυτή τη γιορτή των αισθήσεων και τις υπόλοιπες σκηνικές τέχνες –το χορό, την όπερα, τη μουσική, τη μιμική, την τέχνη των κλόουν– να συνεργαστούν αρμονικά με τον αθλητισμό και την ακροβασία. Είναι ο δοκιμαστικός εκείνος σωλήνας, όπου μέσα του ενσαρκώθηκε το «αυτονόητο» της αληθινής τέχνης. Ο συνδυασμός της υψηλής αισθητικής και της μαζικής διασκέδασης. Ένα ιδανικό όχημα για ένα μοναδικό, γοητευτικό ταξίδι στη «χώρα των αισθήσεων». Μια χώρα, έναν τόπο με τ' όνομα Alegría. Μια λέξη που σημαίνει «αγαλλίαση, χαρά, ψυχική ευφορία, ευθυμία».

Κι αν οι Ισπανοί τη χρησιμοποιούν για να ξορκίσουν τη θλίψη και τον πόνο, τότε κι εμείς, γιατί όχι, μπορούμε να την αντιπαραθέσουμε στη βασανιστική ελληνική λέξη: «κρίση», και να ταξιδέψουμε για λίγο με ξεναγούς τους 55 μόνιμους κατοίκους αυτής της μαγευτικής χώρας, εκεί που οι άνθρωποι μεταλλάσσονται σε αιθέριες, αεικίνητες υπάρξεις, πετούν στον αέρα αψηφώντας τους νόμους της βαρύτητας, συνδυάζουν τις καλαίσθητες δημιουργικές τους εκφράσεις με τη δύναμη, την ταχύτητα, την επιδεξιότητα και την τόλμη, δομώντας ένα εξαιρετικό μείγμα αθλητισμού και καλλιτεχνίας. Και να ονειρευτούμε μαζί τους μέσα σ’ αυτό το σκηνικό ιδεώδες, να νιώσουμε την άδολη χαρά, την πληρότητα, το δέος, απολαμβάνοντας ακροβατικά που κόβουν την ανάσα, όπως στη «Συγχρονική Αιώρα» και στις απίστευτα δυναμικές «Εναέριες Μπάρες», τους ιλιγγιώδεις ρυθμούς και το παλλόμενο σφρίγος της νεότητας στο «Μονοπάτι της Δύναμης», την αυτοκυριαρχία, τον έλεγχο, την ευκινησία στην «Άσκηση Επιδεξιότητας» και στον «Τροχό του Συρ».

Να μυηθούμε, τέλος, σ' αρχέγονες τεχνικές, θαυμάζοντας την πλαστικότητα και την ευλυγισία στην απαράμιλλη μογγολική τέχνη της ακραίας «Συστροφής» του σώματος και να μετρήσουμε τους χτύπους της καρδιάς μας στις παλμικές δονήσεις των κρουστών κόνγκας, κρατώντας την αναπνοή μας στο σαγηνευτικά επικίνδυνο «Χορό των Μαχαιριών της Φωτιάς». Ώστε να μπορέσει ο καθένας μας να βιώσει και να κατακτήσει, έστω και για μια φορά στη ζωή του, αυτό το βασικό, αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα: Να προσεγγίσει, ν' αναγνωρίσει και να νιώσει την έννοια της ευτυχίας, της αρτιότητας, της τελειότητας.

Κι έτσι να κατανοήσουμε πως το Cirque du Soleil δεν είναι απλά μια απέραντη θάλασσα χαράς και γέλιου, ένας νέος καλλιτεχνικός ορίζοντας, ένα εκπληκτικό υπερθέαμα απαράμιλλης ομορφιάς και χάρης· πως η Alegría δεν συνδυάζει μόνο με άψογο τρόπο το μπαρόκ ύφος με την πρωτοπορία και τις πανάρχαιες τέχνες, τη συγχρονισμένη χορογραφία και τους θεαματικούς εναέριους ελιγμούς με τις καλαίσθητες αιθέριες ερμηνείες και το χιούμορ· πως η Alegría δεν είναι απλά ένα λειτουργικό, ζωντανό έργο τέχνης, μια ασύλληπτη, καθηλωτική, συναρπαστική έστω, παράσταση:

Η Alegría, πάνω απ’ όλα, είναι μια εξαιρετικά σπάνια, μια μοναδική βιωματική εμπειρία, που χαράζεται ανεξίτηλα στη μνήμη των τυχερών θεατών κάθε ηλικίας, αιχμαλωτίζοντας την καρδιά και το μυαλό, το θυμικό και τη λογική – και κυρίως, την αισθητική τους για πάντα!

Η Alegría είναι μια αίσθηση, μια ψυχική διάθεση.

Τα θέματα που θέτει η παράσταση,
της οποίας ο τίτλος σημαίνει «αγαλλίαση» στα ισπανικά,
είναι πολλά...

Διοργάνωση – Παραγωγή: ΛΑΒΡΥΣ

Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ
Ο.Α.Κ.Α.

3 - 13 Σεπτεμβρίου 2012

Διάρκεια παράστασης:
2 ½ ώρες με το διάλλειμα

Η Alegría είναι μια κλασική παραγωγή του Cirque du Soleil®, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 στο Μόντρεαλ κι από τότε έχει γνωρίσει παγκόσμια επιτυχία κι έχει μαγέψει περισσότερους από 10 εκατομμύρια ανθρώπους σ' ολόκληρο τον κόσμο. Ύστερα από 15 χρόνια παραστάσεων κάτω απ' την τέντα του τσίρκου, το Μάιο του 2009 η Alegría άνοιξε τα πανιά της και πλέον ταξιδεύει απ' άκρη σ' άκρη στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.

Η Alegría -μια ισπανική λέξη, που σημαίνει αγαλλίαση, χαρά και ψυχική ευφορία- διαθέτει στο δυναμικό της μια διεθνή ομάδα 55 ερμηνευτών και μουσικών από 15 χώρες. Η Alegría έχει μπαρόκ και οπερατικό ύφος, με φανταχτερές στολές, πρωτότυπη, ζωντανή μουσική κι ένα περίτεχνο σκηνικό, που υποστηρίζει δυναμικά το εκπληκτικό θέαμα αθλητισμού και καλλιτεχνίας. Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό μείγμα επιδεξιότητας, δύναμης και ταχύτητας σε συνδυασμό με τις καλαίσθητες, σχεδόν αιθέριες ερμηνείες.

Στο διάρκειας δυόμιση ωρών θέαμα (με διάλειμμα) παρουσιάζονται ακροβατικά που κόβουν την ανάσα, ανάμεσα στα οποία, η έντονα αισθησιακή Συγχρονική Αιώρα και οι απίστευτα δυναμικές Εναέριες Μπάρες, όπου παράτολμοι ακροβάτες πετούν στον αέρα, για να τους πιάσουν συνάδελφοί τους που κάνουν κούνια σε ύψος 12 μέτρων πάνω απ' το έδαφος. Φανταστείτε δυο ευκίνητες ερμηνεύτριες να ζωντανεύουν στη σκηνή τη Μογγολική τέχνη της συστροφής του σώματος και καλλιτέχνες που χειρίζονται μ' επιδεξιότητα φλεγόμενα μαχαίρια σ' απόσταση αναπνοής απ' το κορμί τους στο ρυθμικό αλλά κι επικίνδυνο Χορό των Μαχαιριών της Φωτιάς.

Το παλλόμενο σφρίγος της νεότητας αποθεώνεται με ζωηρό ρυθμό στο Μονοπάτι της Δύναμης, μια εκθαμβωτική επίδειξη συγχρονισμένης χορογραφίας και ακροβατικών πάνω σ' ένα ιδιότυπο τραμπολίνο, που αποκαλύπτεται μαγικά στο πάτωμα της σκηνής. Στις Ρωσικές Μπάρες οι καλλιτέχνες πετούν στον αέρα εκτελώντας θεαματικές τούμπες κι εναέριους ελιγμούς, για να προσγειωθούν πάνω σε μπάρες πλάτους 10 εκατοστών, που στερεώνονται στους στιβαρούς ώμους των συνάδελφων τους.

Η Alegría είναι κάτι παραπάνω από μια απλή παράσταση... Είναι μια συναρπαστική, μοναδική εμπειρία, που θα αιχμαλωτίσει τους θεατές κάθε ηλικίας.

 

 

ΟΙ ΕΝΑΕΡΙΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΟΙ ΕΝΑΕΡΙΕΣ ΜΠΑΡΕΣ
Τρεις εναέριες μπάρες, τοποθετημένες πάνω από 12 μέτρα απ' τη σκηνή, σχηματίζουν ένα εναέριο στίβο, όπου τολμηροί ακροβάτες πετούν και πιάνονται από τα χέρια πανίσχυρων συναδέλφων τους, που κάνουν κούνια κρεμασμένοι απ' τα πόδια. Το εκπληκτικό αυτό νούμερο κορυφώνεται με μια εντυπωσιακή βουτιά στο δίχτυ.
   
ΣΥΣΤΡΟΦΗ ΣΥΣΤΡΟΦΗ
Αυτές οι νεαρές αλλά έμπειρες καλλιτέχνιδες ζωντανεύουν στη σκηνή την απαράμιλλη μογγολική τέχνη της συστροφής του σώματος. Με τρόπο εντυπωσιακό κι ευφάνταστο εκτελούν πραγματικούς άθλους υπέρτατης ευλυγισίας και ισορροπίας. Με αριστοτεχνικές κινήσεις που ρέουν, δίνουν στο σώμα τους μορφή πρωτόφαντων γλυπτών.
   
ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΧΑΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΧΑΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
Σαν μαγική χορογραφία μιας αρχαίας φυλής, αυτός ο αυθεντικός τελετουργικός χορός εκτελείται με τις παλμικές δονήσεις των κρουστών κόνγκας από καλλιτέχνες που λικνίζουν στα χέρια τους φλεγόμενα μαχαίρια σαν ραβδιά σ' απόσταση αναπνοής απ' το κορμί τους, σ' έναν σαγηνευτικά επικίνδυνο χορό.
   
ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Αυτός ο βιρτουόζος αψηφεί τη βαρύτητα πέρα από κάθε λογική σ' αυτό το καθηλωτικό και γεμάτο χάρη νούμερο. Συνδυάζοντας την ελαστικότητα των σκοινιών του μπάντζι τζάμπινγκ με την ισχύ των κρίκων της γυμναστικής, ο καλλιτέχνης πετάει στον αέρα σ' ένα ρεσιτάλ ακροβατικής δεξιοτεχνίας. Το νούμερό του, ένας συνδυασμός ασύλληπτης επιδεξιότητας, ευκινησίας και δύναμης, προκαλεί δέος.
   
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ
Ένα νούμερο μ' έντονη φαντασία και συναίσθημα, όσο και αρμονία, που απαιτεί μεγάλη δύναμη κι ευλυγισία. Επιδεικνύοντας εντυπωσιακή αυτοκυριαρχία, ο καλλιτέχνης ισορροπεί πάνω σε ράβδους διαφόρων μεγεθών, εκτελώντας αργά μια σειρά από εκπληκτικές φιγούρες.

   
ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ
Αυτή η γοητευτική καλλιτέχνιδα συνδυάζει την επιδεξιότητα της ρυθμικής γυμναστικής, την ευλυγισία που απαιτεί η ακραία συστροφή του σώματος και τη χάρη του μπαλέτου σε ένα και μόνο νούμερο. Χρησιμοποιώντας ασημένιους κρίκους κι εξαίσιες μεταξωτές κορδέλες, χορεύει και κάνει άλματα απ' άκρη σ' άκρη στη σκηνή.

   
ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ

ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ
Μια αιθέρια ομάδα πετάει στον αέρα, εκτελώντας με ζωντάνια γυμναστικές ασκήσεις κι ακροβασίες, που εναλλάσσονται μ' αρμονικούς συνδυασμούς, αγγίζοντας απίστευτα ύψη και ταχύτητες πάνω σ' ένα επίμηκες τραμπολίνο που επικαλύπτει το έδαφος και ξεπηδάει δια μαγείας μέσα απ' τη σκηνή.

   
ΡΩΣΙΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ

ΡΩΣΙΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ
Απίθανοι ιπτάμενοι ακροβάτες τινάζονται στον αέρα απ' τις μπάρες, που στερεώνουν στους δυνατούς ώμους τους οι συνάδελφοί τους. Οι ιπτάμενοι καλλιτέχνες εκτελούν συγχρονισμένα πολλαπλές ακροβατικές φιγούρες κι εναέριες περιστροφές μ' έναν απίστευτο ρυθμό.

   
ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗ ΑΙΩΡΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗ ΑΙΩΡΑ
Το εναέριο ντουέτο αιωρείται μ' αβίαστη ζωτικότητα κι απόλυτο συγχρονισμό, πραγματοποιώντας περιστροφές κι ελιγμούς στον αέρα. Οι δυο καλλιτέχνες της αιώρας αψηφούν τη βαρύτητα, δημιουργώντας ένα θέαμα εκπληκτικής αρμονίας.

   

 

 

 

Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
Η Μαύρη Τραγουδίστρια είναι το alter ego της Λευκής Τραγουδίστριας. Παρ' όλο που κι εκείνη εκφράζει στα τραγούδια της την ατμόσφαιρα της Alegría, εκπέμπει κάτι κακό. Μες στο κομψό μαύρο της φόρεμα, που αντικατοπτρίζει το φόρεμα της Λευκής Τραγουδίστριας, η σκοτεινή καρδιά της κρύβει πολλά μυστικά.
   
Η ΛΕΥΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ

Η ΛΕΥΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
Η Λευκή Τραγουδίστρια είναι η παραμυθού, που στα τραγούδια της αντηχούν οι εικόνες που αντικρίζει γύρω της. Τραγουδάει για τη μελαγχολία και την απόγνωση, για τη χαρά και την ευτυχία. Η εκθαμβωτική λευκή τουαλέτα της είναι θεσπέσια και κινείται σαν μια ντελικάτη πορσελάνινη κούκλα μέσα σε κοσμηματοθήκη.

   
ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ
Οι κλόουν είναι μάρτυρες στο πέρασμα των αιώνων, οι κοινωνικοί σχολιαστές της Alegría. Οι κλόουν αντιπροσωπεύουν το αιώνιο πνεύμα της ανθρωπότητας. Είναι προσγειωμένοι και ρεαλιστές, διηγώντας μικρές ιστορίες της καθημερινής ζωής - όπου ο καθένας είναι ήρωας και ο καθένας μπορεί να ερωτευτεί ή να υποφέρει με ραγισμένη καρδιά. Οι κλόουν είναι οραματιστές - φιλόσοφοι του παραλογισμού. Προσφιλείς, κωμικοί και με παιδική αθωότητα, μετατρέπουν τον κόσμο σε τσίρκο.
   
Ο FLEUR ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ
Το Λουλούδι, ο ξεναγός μας στον κόσμο της Alegría, είναι αναξιόπιστος, αλλόκοτος και απρόβλεπτος. Παρελαύνει επιδεικτικά, βαστώντας το φωτεινό ραβδί του και κάνοντας αστεία στα Γέρικα Πουλιά, που πετούν τριγύρω του. Μπορεί να έχει όψη γλεντζέ, αλλά το καμπούρικο Λουλούδι είναι ζηλιάρικο, χαιρέκακο και θυμωμένο. Η ψυχή του είναι σάπια κι όμως ντύνεται κομψά, με το κόκκινο βελούδινο χιτώνιο του αμαξά, το καπελάκι του και το στολισμένο με πετράδια γιλέκο, που με το ζόρι κρύβει την κοιλιά του που ξεχειλίζει.
   
ΤΑ ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΑ ΓΕΡΑΣΜΕΝΑ ΠΟΥΛΙΑ ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΑ ΓΕΡΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ
Τα νοσταλγικά Γέρικα Πουλιά ζουν με την ιδέα πως είναι ακόμη νέα και όμορφα και το μέλλον είναι ακόμη δικό τους. Θαυμάζουν το είδωλό τους σε καθρέφτες χωρίς τζάμι, αλλά δεν είναι παρά άδεια κελύφη, σκιές του πρώην εαυτού τους. Είναι οι παλιοί αριστοκράτες, σίγουροι πως δεν έχουν χάσει την εξουσία και την ομορφιά τους· είναι όμως διεστραμμένοι, παραμορφωμένοι, άσχημοι. Φορούν εντυπωσιακά καπέλα και κρύβονται πίσω απ' τα φανταχτερά τους κοστούμια, που είναι καλυμμένα με δαντέλες, πετράδια και κεντίδια.
   
ΟΙ ΝΥΜΦΕΣ ΟΙ ΝΥΜΦΕΣ
Οι αιθέριες Νύμφες σφύζουν από νιάτα. Η ζωντάνια τους είναι μεταδοτική και ο μαγευτικός χορός τους μπορεί να μαλακώσει και τις σκληρότερες καρδιές. Αυτά τα αξιολάτρευτα πλάσματα γλιστρούν στη σκηνή εκπέμποντας αισθησιασμό και ομορφιά.
   
TAMIR

TAMIR
Πάντα διαθέσιμος κι εξυπηρετικός, ο Ταμίρ είναι σαν τη νεράιδα των παραμυθιών που εμφανίζεται όποτε τη χρειάζονται, κι εξαφανίζεται ξαφνικά μονάχα αφότου ολοκληρώσει την αποστολή της. Ντυμένος με το χαρακτηριστικό χρυσό πανωφόρι του και το καπιτονέ λευκό παντελόνι του, το πλατύ χαμόγελο και τα σπινθηροβόλα μάτια του είναι τα παράθυρα της ευγενικής ψυχής του.

   
GUY LALIBERTE - ΙΔΡΥΤΗΣ

O Guy Laliberté γεννήθηκε στο Κεμπέκ το 1959. Ο ίδιος πλανόδιος καλλιτέχνης, έπαιζε ακορντεόν, περπατούσε με ξυλοπόδαρα και κατάπινε φωτιές. Με τη βοήθεια μίας μικρής ομάδας φίλων ίδρυσε το πρώτο τσίρκο του Κεμπέκ που έγινε διάσημο διεθνώς.

Τολμηρός οραματιστής, ο Guy Laliberté αναγνώρισε και καλλιέργησε το ταλέντο των πλανόδιων καλλιτεχνών που συμμετείχαν στο φεστιβάλ Fête foraine de Baie-Saint-Paul και το 1984 και μαζί τους δημιούργησε το Cirque du Soleil.

Ο Guy Laliberté ήταν ο πρώτος ενορχηστρωτής του γάμου ανάμεσα στους πολιτισμούς και στους καλλιτεχνικούς και ακροβατικούς κλάδους, ένας συνδυασμός που έγινε το σήμα κατατεθέν του Cirque du Soleil. Από το 1984 καθοδηγεί τη δημιουργική ομάδα, συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάδειξη της τέχνης του τσίρκου.

Το Cirque du Soleil εξελίχθηκε σε έναν διεθνή οργανισμό, τόσο από την άποψη της σύνθεσής του, όσο και σε σχέση με το πεδίο των δραστηριοτήτων και την επιρροή του. Ο Guy Laliberté πλέον ηγείται ενός οργανισμού που δραστηριοποιείται σε πέντε ηπείρους.

Τον Οκτώβριο του 2007, ο Guy Laliberté ανέλαβε μια δεύτερη δέσμευση ζωής, με τη δημιουργία του ιδρύματος ONE DROP Foundation, που είχε ως στόχο την καταπολέμηση της φτώχειας στον κόσμο, διεκδικώντας την ασφαλή πρόσβαση στο νερό για όλους τους ανθρώπους. Αυτό το καινούριο όραμα πήγαζε από την πεποίθηση ότι το δικαίωμα στο νερό είναι το κλειδί για την επιβίωση των ανθρώπων και των κοινοτήτων παγκοσμίως, αλλά και από τις αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα του Cirque du Soleil, δηλαδή ότι η ζωή μας δίνει ό, τι της δίνουμε και η παραμικρή πράξη μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Τον Σεπτέμβριο του 2009, ο Guy Laliberté έγινε ο πρώτος Καναδός ιδιώτης εξερευνητής του διαστήματος. Η αποστολή του ήταν αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση του κόσμου για το ζήτημα της έλλειψης νερού που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη. Με τίτλο Μετακινώντας τα Αστέρια και τη Γη για το Νερό, αυτή η πρώτη Ποιητική Κοινωνική Αποστολή στο διάστημα είχε ως στόχο την προσέγγιση των ανθρώπων μέσα από μια καλλιτεχνική πρόταση: μία ειδική εκπομπή 120 λεπτών που θα παρουσίαζε διάφορες παραστάσεις σε 14 πόλεις στις πέντε ηπείρους, συμπεριλαμβανομένου και του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού.

Κύρια Βραβεία και Διακρίσεις
Το 2011 ο Guy Laliberté έγινε μέλος του Canadian Business Hall of Fame. Το 2010, ο Guy απέκτησε το δικό του αστέρι στο θρυλικό Walk of Fame του Χόλυγουντ. Το ίδιο έτος, η κυβέρνηση του Κεμπέκ τον τίμησε, ως μέλος του Ordre de la Pléiade, προάγοντάς τον από Ιππότη (μια διάκριση που πήρε πριν από έξι χρόνια) σε Αξιωματούχο.

Το 2008 τo Πανεπιστήμιο του Laval (Québec) τον τίμησε με ένα επίτιμο διδακτορικό. Ένας χρόνος νωρίτερα, ο Guy Laliberté βραβεύτηκε από την εταιρεία Ernst & Young, ως ο Επιχειρηματίας της Χρονιάς.

Το 2004, έλαβε την υψηλότερη διάκριση του Καναδά, το Order of Canada, από τον Γενικό Κυβερνήτη. Το ίδιο έτος είχε αναγνωριστεί από το περιοδικό Time ως ένας από τους 100 σημαντικότερους ανθρώπους στον κόσμο.

Το 2003 τιμήθηκε από την ομάδα του Condé Nast σε ένα αφιέρωμα στους δημιουργούς και τους καινοτόμους, στα πλαίσια του προγράμματος Never Follow.
Το 2001, έλαβε τον τίτλο Great Montrealer από την Académie des Grands Montréalais.
Το 1997, ο Guy Laliberté έλαβε την υψηλότερη διάκριση του Κεμπέκ, το Ordre National du Québec.

Άλλα βραβεία και διακρίσεις

2009
Κέρδισε το βραβείο Lifetime Achievement που του απονεμήθηκε από την Καναδική Ένωση Μάρκετινγκ

2002
Το όνομα του μπήκε στη λίστα του Walk of Fame του Καναδά

1998
Κέρδισε το βραβείο Visionary από το American Craft Museum (σήμερα Museum of Arts and Design in New York)

1996
Τιμήθηκε με το βραβείο Vision Nouvelle στο 43ο Γκαλά Εμπορίου (Κεμπέκ)

1988
Διακρίθηκε ως η Προσωπικότητα της Χρονιάς, στο Γκαλά La Presse (Κεμπέκ)

1988
Βραβεύτηκε ως ο Επιχειρηματίας της Χρονιάς, από το περιοδικό Les Affaires (Κεμπέκ)

FRANCO DRAGONE - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

O Franco Dragone άφησε τη σφραγίδα του σε πολλές από τις δημιουργίες του Cirque du Solei με το ποιητικό και το κοινωνικό του όραμα.
Μεταξύ του 1985 και 1998, ο Dragone δημιούργησε μερικές από τις σημαντικότερες παραγωγές του Cirque du Soleil όπως: το Cirque du Soleil (1985), το La magie continue (1986), το We reinvent Circus (1987), το Nouvelle expérience (1990), το Saltimbanco (1992), το Mystère (1993), το Alegría (1994), το Quidam (1996), το La Nouba και το "O" (1998).

Σκηνοθέτησε επίσης την παράσταση μεγάλου μήκους Alegría, η οποία έκανε πρεμιέρα την άνοιξη του 1999.
Ο Franco Dragone έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία του αμαλγάματος πολιτισμών και καλλιτεχνικών κλάδων, που χαρακτηρίζει όλες αυτές τις παραγωγές.
Πριν τη συνεργασία του με το Cirque du Soleil το 1985, δούλεψε σε αρκετά θέατρα της Ευρώπης. Γεννημένος στην Ιταλία, ο Dragone μεγάλωσε στο La Louvière, μία βιομηχανική πόλη στο Βέλγιο. Το 2000, αμέσως μετά τη μετακόμιση του πίσω στη γενέτειρά του, ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής Dragone.

GILLES STE-CROIX - ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Όταν ο Gilles Ste-Croix ανακοίνωσε στους γονείς του ότι ήθελε να δουλέψει στο χώρο του θεάματος, του απάντησαν: «Οτιδήποτε εκτός απ’ αυτό!»
Ο Ste-Croix μεγάλωσε στην επαρχεία του Κεμπέκ, αλλά ήταν αποφασισμένος να μην μείνει εκεί. Έγινε χίπης και νομάς, ζούσε σε κοινόβια, καταλήγοντας τελικά στη Δυτική Ακτή, όπου παρακολούθησε κάποια μαθήματα υποκριτικής.
Ο Ste-Croix έκανε πολλές προσπάθειες να συμμορφωθεί, δούλεψε ακόμη και ως υπάλληλος σ’ ένα γραφείο αρχιτέκτων, αλλά βαθιά μέσα του ήξερε ότι δεν ήταν προορισμένος για μία συμβατική επαγγελματική σταδιοδρομία.
Ταυτόχρονα, η αναζήτηση του για ένα επάγγελμα δεν ήταν καθόλου ασαφής. Πάντα είχε την ισχυρή επιθυμία να πετύχει επαγγελματικά και να φέρνει χαρά στους ανθρώπους.
Ωστόσο, η είσοδος του στο χώρο του θεάματος έγινε με τον πιο ασυνήθιστο και απρόβλεπτο τρόπο.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, ο Gilles Ste-Croix ζούσε σε ένα κοινόβιο στην Victoriaville του Κεμπέκ, μαζεύοντας μήλα για να ζήσει. Μια μέρα σκέφτηκε ότι η δουλειά του θα ήταν πολύ πιο εύκολη αν μπορούσε να δέσει από τα πόδια του τη σκάλα που χρησιμοποιούσε και έτσι έφτιαξε το πρώτο του ζευγάρι ξυλοπόδαρα.
Έτυχε μία μέρα ένας φίλος να του αναφέρει το θέατρο Bread and Puppet κοντά στο Βερμόντ, το οποίο έκανε αρκετές παραστάσεις με ξυλοπόδαρους. Ο Ste-Croix επισκέφτηκε το θέατρο και συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε να αξιοποιήσει τις δεξιότητες του στον ευρύτερο κόσμο της ψυχαγωγίας.
Το 1980, ο Gilles Ste-Croix και μια ομάδα πλανόδιων καλλιτεχνών ίδρυσαν την ομάδα Échassiers de Baie-Saint-Paul. Στη συνέχεια διοργάνωσαν ένα φεστιβάλ δρόμου το οποίο ονόμασαν Fête foraine de Baie-Saint-Paul, το οποίο τελικά τους οδήγησε στην ίδρυση του Cirque du Soleil το 1984 μαζί με τον Guy Laliberté.
Το 1984 και το 1985, ο Gilles Ste-Croix σχεδίασε για το Cirque du Soleil πολλά νούμερα με ξυλοπόδαρα, στα οποία συνήθως αναλάμβανε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Το 1988 έγινε καλλιτεχνικός διευθυντής του Cirque du Soleil και ταυτόχρονα ήταν υπεύθυνος για την εύρεση νέων ταλέντων σ’ όλο τον κόσμο. Υπήρξε Διευθυντής του δημιουργικού τμήματος για τις παραγωγές του Cirque du Soleil την περίοδο 1990-2000, όπως το Nouvelle Expérience, το Saltimbanco, το Alegría, το Mystère, το Quidam, το La Nouba, το “O” και το Dralion. To 1992 σκηνοθέτησε το Fascination, η πρώτη παράσταση που παρουσίασε το Cirque du Soleil στην Ιαπωνία. Σκηνοθέτησε επίσης το 1997 στη Γερμανία την πρωτοποριακή παράσταση καμπαρέ, το Pomp Duck and Circumstance.
Το 2000, ενώ συνέχισε να δουλεύει ως σύμβουλος του Cirque du Soleil, o Gilles Ste-Croix αποφάσισε να πραγματοποιήσει ένα από τα μεγαλύτερά του όνειρα: έχοντας έναν παθιασμένο ενδιαφέρον για τα άλογα, ίδρυσε τη δικιά του εταιρεία και δημιούργησε το 2003 την παράσταση Cheval-Théâtre, με πρωταγωνιστές 30 άλογα και πολλούς ακροβάτες, κάνοντας περιοδεία σε 10 πόλεις της Βόρειας Αμερικής.
Από τον Δεκέμβριο του 2002, ο Gilles Ste-Croix επέστρεψε στο Cirque du Soleil ως Αντιπρόεδρος του δημιουργικού τμήματος. Τον Ιούλιο του 2006 προτάθηκε για Πρώτο Αντιπρόεδρο του δημιουργικού τμήματος.

DOMINIQUE LEMIEUX - ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ

Η Dominique Lemieux σχεδίασε τα κουστούμια για τις παραγωγές του Cirque du Soleil την περίοδο 1989-1998. Άφησε το μοναδικό της αποτύπωμα σε κάθε μία παραγωγή που ανέλαβε: We Reinvent the Circus (1989), Nouvelle Expérience (1990), Saltimbanco (1992), Mystère (1993), Alegría (1994), Quidam (1996), "O", La Nouba (1998), Corteo (2005), ZAIA (2008) και Banana Shpeel (2009).
Ως σχεδιάστρια ενδυμάτων, η Dominique κάνει κάτι περισσότερο από το να ντύνει τους καλλιτέχνες. Τα σχέδιά της παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία των φανταστικών χαρακτήρων που κατοικούν το σύμπαν του Cirque du Soleil.
Έχοντας ένα πολύ έμπειρο μάτι, η Dominique υφαίνει χρώματα, γραμμές και υφάσματα για να δημιουργήσει μυθικά κουστούμια. Αλλά η επιλογή του υφάσματος δεν καθορίζεται μόνο από το αισθητικό κριτήριο. Για την Dominique, η κατανόηση της αλληλεπίδρασης του δέρματος με τις ίνες, την κίνηση, τη φωτιά ή το νερό, είναι ζωτικής σημασίας, καθώς δεν παραβλέπει ποτέ τις ανάγκες των καλλιτεχνών.
Το πάθος της Dominique για τη ζωγραφική ξεκίνησε σε πολύ νεαρή ηλικία και την οδήγησε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Κονκόρντια. Μετά την αποφοίτηση, εργάστηκε ως art designer και εικονογράφος παιδικών βιβλίων. Αργότερα γράφτηκε στο μάθημα σχεδίου του Εθνικού Θεάτρου του Καναδά, όπου τα μαθήματα ζωγραφικής και σχεδιασμού κουστουμιών εκτόξευσαν την καριέρα της σε μία καινούρια κατεύθυνση.
Από το 1986 έως το 1988 συνεργάστηκε ως βοηθός με τον François Barbeau, ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές ενδυμάτων και επίσης καθηγητής στο Εθνικό Θέατρο του Καναδά. Την περίοδο αυτή, έχει συμβάλλει σε πολλές δημιουργίες που μπορούσε κανείς να θαυμάσει στις σκηνές της πόλης.
Στο Banana Shpeel, η Dominique Lemieux, παρουσίασε ένα μείγμα που συνδύαζε το ρετρό με το μοντέρνο. «Οι γραμμές των κουστουμιών θυμίζουν την εποχή του vaudeville, ενώ τα υφάσματα και τα υλικά είναι σύγχρονα», μας λέει. «Αυτό που ξεχωρίζει αυτά τα κουστούμια είναι η αντιπαράθεση των δύο. Χρησιμοποίησα την ψευδαίσθηση ως μοτίβο, πηγαίνοντας σταδιακά από το μονόχρωμο στο χρώμα, λαμπερά υλικά και υφάσματα που θυμίζουν το στόμφο του κόσμου του vaudeville. Το Banana Shpeel είναι γεμάτο αντιθέσεις: O David Shiner λατρεύει τα άκρα - κάποια φορά τα κουστούμια του αντανακλούν μακιαβελικούς χαρακτήρες και κάποια άλλη, αγγελικούς.

RENE DUPÉRÉ - ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗΣ

Ο Rene Dupéré έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του καλλιτεχνικού σύμπαντος του Cirque du Soleil στα πρώτα του δέκα χρόνια. Η μουσική του για τις παραστάσεις Nouvelle Expérience, We Reinvent the Circus, Saltimbanco, Mystère και Alegría αντηχεί - και συνεχίζει να αντηχεί - και εκτός της σκηνής.
Την περίοδο 1994-1995, τα άλμπουμ Alegría και Mystère ήταν για πολλές εβδομάδες στις κορυφές των Billboard charts στην κατηγορία world music. To 1995 και το 2004 το Διεθνές Φεστιβάλ Τζαζ στο Μόντρεαλ απέτισε φόρο τιμής στον Rene Dupéré και το Cirque du Soleil.
Ένας μαέστρος των υβριδικών μουσικών στυλ, ο Rene σύνθεσε κάποια μουσικά κομμάτια για τις τελετές εορτασμού της ένωσης του Χόνγκ Κόνγκ με την Κίνα το 1997. Την επόμενη χρονιά, δημιούργησε τη μουσική για την παγκόσμια περιοδεία του ολλανδικού Holiday on Ice. Επίσης έγραψε μουσική για πολλές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες.
Ο Rene Dupéré κέρδισε πολλά βραβεία και διακρίσεις. Δέχτηκε δύο φορές το βραβείο Hagood Hardy, από τους Συγγραφείς και Εκδότες Μουσικής του Καναδά και το Σύλλογο των Συνθέτων. Είναι επίσης γνωστός για το “Ismya Vova”, μία σύνθεση για τη διαφημιστική καμπάνια των αεροπορικών γραμμών Air Canada, η οποία κέρδισε το 1998 ένα Χρυσό Βραβείο στο Φεστιβάλ Διαφήμισης της Νέας Υόρκης, στην κατηγόρια Best Original Music. Το Πανεπιστήμιο Laval τον βράβευσε με ένα επίτιμο διδακτορικό για την συνεισφορά του στη μουσική του Κεμπέκ.
Το 1998, ο Rene σχημάτισε τη δικιά του δισκογραφική εταιρεία, Netza και κυκλοφόρησε το τρίτο του άλμπουμ τον Οκτώβριο του 2002. Το 2004 επέστρεψε στο Cirque du Soleil, για πρώτη φορά από τη δημιουργία της Alegría το 1994, για να συνθέσει και να ενορχηστρώσει τη μουσική για το σόου KÀ.

MICHEL CRÊTE - ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΣΚΗΝΙΚΩΝ

Από το 1990 έως το 1998 τα σκηνικά των παραγωγών του Cirque du Soleil γεννήθηκαν από τη φαντασία του Michel Crête: το Nouvelle Expérience, το Fascination, το Saltimbanco, το Mystère, το Alegría, το Quidam, το "O" και το La Nouba. Βοήθησε επίσης στο σχεδιασμό των τριών θεάτρων που φιλοξενούν τα σόου του Cirque du Soleil στο Λας Βέγκας και στο Ορλάντο. Το 1998, ο Michel Crête έλαβε το βραβείο του Entertainment Design για την «Παραγωγή της Χρονιάς» για το “O”.
O Michel Crête πρώτο-συνεργάστηκε με Cirque du Soleil το 1986 ως σχεδιαστής ενδυμάτων για το σόου We reinvent Circus. Οι δημιουργίες αυτού του σόου, του έφεραν ένα βραβείο Gémeaux και ένα Gemini για τα καλύτερα κουστούμια.
Αφού αποφοίτησε το Πρόγραμμα Σκηνογραφίας στο Εθνικό Θέατρο του Καναδά το 1984, ο Michel Crête γρήγορα έγινε ένας από τους πιο περιζήτητους σχεδιαστές σκηνικών στο Μόντρεαλ. Την περίοδο 1985-1991, σχεδίασε κουστούμια και σκηνικά για περίπου σαράντα παραστάσεις, συνεργαζόμενος με διάσημους σκηνοθέτες και αστέρια της σκηνής του Κεμπέκ. Τρεις συνεχόμενες φορές, από 1989 έως το 1991, το Montreal's Théâtre du Nouveau Monde τον τίμησε με το βραβείο Prix Gascon-Roux για τον καλύτερο σχεδιασμό σκηνικών.
Το 2001, σχεδίασε τη σκηνή και τα σκηνικά για το Cheval, μία παραγωγή του Cheval-Théâtre, ομάδα της οποίας ιδρυτής είναι ο Gilles Ste-Croix.

LUC LAFORTUNE - ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΦΩΤΙΣΜΩΝ

Με τη διεύθυνση φωτισμού για το σόου ΚÀ, ο Luc Lafortune ολοκληρώνει τη 12η δημιουργία του για το Cirque du Soleil. Ξεκίνησε τη συνεργασία του με το Cirque du Soleil στις αρχές του 1984. Εκείνη τη χρονιά, προσλήφθηκε ως τεχνικός φωτισμού backstage. Την επόμενη χρονιά ανέλαβε τον έλεγχο φωτισμών για μία οκτάμηνη περιοδεία. Από τότε, οι δημιουργίες του έχουν ταξιδέψει σ’ όλο τον κόσμο.
Στο Cirque du Soleil, το βιογραφικό του περιλαμβάνει τα σόου We Reinvent the Circus, Fascination, Nouvelle Expérience, Saltimbanco, Mystère, Alegría, Quidam, "O", La Nouba, Dralion, Varekai και Zumanity. Ήταν επίσης ένας από τους διευθυντές φωτογραφίας στη βιντεοσκόπηση του σόου Quidam.
To 2002 συνεργάστηκε με τον σκηνοθέτη Robert Lepage για το σχεδιασμό των φωτισμών της παγκόσμιας περιοδείας του Βρετανού τραγουδιστή Peter Gabriel, το Growing Up, και με πολλούς άλλους διεθνούς φήμης καλλιτέχνες. Από το 1996 δούλεψε μεταξύ άλλων με τους No Doubt, The Eagles, Gipsy Kings και Swiss Circus Salto Natale.
O Luc Lafortune σπούδασε παραγωγή θεάτρου στο Πανεπιστήμιο Concordia στο Μόντρεαλ. Αρχικά, είχε ενδιαφερθεί στο σχεδιασμό σκηνικών. “Μία μέρα, κατά τη διάρκεια μίας πρόβας, ανακάλυψα τη δυνατότητα του φωτός να επαναπροσδιορίσει έναν χώρο, να συνεισφέρει στην εικόνα και στην ατμόσφαιρα μίας παράστασης”, είπε.
Η εμπειρία έμπνευσε ένα πάθος, το οποίο διαχέεται στο έργο του σήμερα.
Η υπεροχή του έργου του, του απέφερε πολλά βραβεία. Το 1992, για το σχεδιασμό των φωτισμών για την παράσταση Saltimbanco, πήρε το βραβείο Drama-Logue Theatre που του απονεμήθηκε από το περιοδικό με ομώνυμο τίτλο με έδρα στην Καλιφόρνια. Το 1994 επιλέχθηκε ως ο σχεδιαστής της χρονιάς από το περιοδικό Lighting Dimensions International (LDI). Το 1997, το σόου των Martin Professionals, The Atomic Lounge, με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Luc Lafortune, κέρδισε το βραβείο του ίδιου περιοδικού στην κατηγορία καλύτερου φωτισμού. Το 1998 κέρδισε ένα βραβείο Entertainment Design για τον φωτισμό της παράστασης “O”.
Τακτικά, ο Luc Lafortune είναι καλεσμένος να μοιράζεται τη γνώση και τις σκέψεις του με τους φοιτητές και τους επαγγελματίες σ’ όλο τον κόσμο.

DEBRA BROWN - ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ

Η Debra Brown είναι γνωστή παγκοσμίως για τις μοναδικές της χορογραφίες που συνδυάζουν ακροβατικά και χορό. Η πρώτη της συνεργασία με το Cirque du Soleil ξεκίνησε το 1987, ως χορογράφος του σόου We Reinvent the Circus και στη συνέχεια των παραστάσεων Nouvelle Expérience, Saltimbanco, Alegría, Mystère, Quidam, “O”, La Nouba, Corteo, μίας πράξης στο Zumanity, ZED, Zarkana και Michael Jackson THE IMMORTAL World Tour. Συνεργάστηκε επίσης με καλλιτέχνες και ομάδες από ένα ευρύ φάσμα καλλιτεχνικών κλάδων στο Festival Mondial du Cirque de Demain (Παρίσι, 1990), στην όπερα του John Corigliano, The Ghosts of Versailles, που παρουσιάστηκε στη Metropolitan Opera στη Νέα Υόρκη και στο Ring Cycle του Wagner, στη σκηνή της Λυρικής Όπερας στο Chicago.
Το 1994, η Debra δημιούργησε το Apogeé, μία παραγωγή 50 λεπτών που συνδύαζε μπαλέτο και τραμπολίνο, η οποία έκανε πρεμιέρα στο Τορόντο και παρουσιάστηκε επίσης στο Los Angeles και San Francisco, σε φιλανθρωπική εκδήλωση κατά του AIDS, φιλοξενούμενη από την Elizabeth Taylor και τον Μagic Johnson. Το 1995, συνεργάστηκε με τον Luciano Pavarotti στην παραγωγή της Metropolitan Opera, La Fille du Régiment στη Νέα Υόρκη. H Debra χορογράφησε το βίντεο Jaded των Aerosmith και την σκηνική τους εμφάνιση για τα American Music Awards το 2001, καθώς και την παγκόσμια περιοδεία της Madonna, Drowned. Η Debra συνεργάστηκε και με άλλους καλλιτέχνες, όπως η Shakira, ο Wyclef Jean και Céline Dion. Οι συνεργασίες της στον κινηματογράφο περιλαμβάνουν το Catwoman, Van Helsing και Barney’s Great Adventure. Κέρδισε το βραβείο Innovative Choreography για την εξαιρετική της συνεισφορά στη χορογραφία και στον χορό, στο 14ο Bob Fosse Awards, στο Los Angeles το 1997. Το 2002, κέρδισε ένα βραβείο Emmy για τη χορογραφία μίας πράξης του Cirque du Soleil για τα βραβεία Academy.

GUY DESROCHERS - ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΗΧΟΥ

Ο Guy Desrochers ανέλαβε το σχεδιασμό ήχου για τις παραστάσεις Nouvelle Expérience (1992), Fascination (1992) και Dralion (1999). Παθιασμένος καλλιτέχνης, δημιούργησε επίσης το μουσικό θέμα για τις περιοδείες της Alegría στη Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Ασία.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ανέλαβε την επιμέλεια του ήχου για παραστάσεις, φεστιβάλ, εκδηλώσεις και γκαλά, συνεργαζόμενος με ένα πλήθος καλλιτεχνών σ’ ένα ευρύ φάσμα ειδών μουσικής. Υπέγραψε την επιμέλεια ήχου για τέσσερις όπερες που ανέβηκαν στις σκηνές του Μόντρεαλ: Nelligan, Aïda, Carmen και Les Ailes du Feu, ένα έργο του συνθέτη Phillipe Leduc. Δούλεψε παράλληλα με σημαντικούς καλλιτέχνες όπως ο Bryan Adams, η Céline Dion, ο Chris de Burgh και ο André-Philippe Gagnon.
Το εξαιρετικό του έργο, του απέφερε πολλές υποψηφιότητες για βραβεία από το Quebec TV και τη βιομηχανία του θεάματος γενικότερα. Το 1994, ο Desrochers κέρδισε ένα βραβείο Felix στην κατηγορία καλύτερου σχεδιαστή ήχου από το «Association québécoise de l'industrie du disque, du spectacle et de la vidéo»(ADISQ).
Το 2001, ανέλαβε τον ήχο για το σόου Cheval, μία παραγωγή του Cheval-Théâtre, μία ομάδα που ιδρύθηκε από τον Gilles Ste-Croix.
Το 2002, ο Guy Desrochers έφυγε απ’ τη ζωή αλλά μέσα από το σόου Dralion παραμένει ζωντανός στις μνύμες μας.

 

«Δεν μπορείς να πάρεις τα μάτια σου
απ' αυτό το μείγμα ακροβατικών που αψηφούν τη βαρύτητα».

The Wichita Eagle


«Τα διάσημα αστέρια του Cirque du Soleil,
αυτοί οι υπεράνθρωποι, τώρα κατεβαίνουν στη Γη»
.
The News Tribune


«Alegria, η απόλαυση των αισθήσεων».
The Knoxville News-Sentinel


«Η Alegria προκαλεί δέος και συγκλονίζει τις καρδιές μας».
Salt Lake City Tribune


«Ένα απογειωτικό θέαμα, που συναρπάζει
όχι μόνο με τ' αθλητικά του επιτεύγματα,
αλλά και με την καλλιτεχνική, έντονα φορτισμένη
και συγκινητική θεατρικότητά του».

Times Colonist